Case Kuraray Noritake

Kuraray Noritake is wereldwijd DE toonaangevende leverancier van tandheelkundige producten voor zowel laboratoria als tandartspraktijken. In hun streven naar een nauwere samenwerking zette Kuraray de koers richting Bold Commerce.

Omdat Kuraray al een gevestigde webshop was, lag de grootste uitdaging niet zozeer in het bouwen of verfijnen van een nieuwe winkel, maar eerder in het doorkammen van de bestaande code. Dit proces was meer een duik in de structuur, waarbij we niet alleen keken naar de 'hoe' maar ook naar het begrijpen van de 'waarom' achter de algehele functionaliteiten.

Het eerste project om het af te trappen is het maken van een uitgebreide event kalender. Deze kalender kan gebruikt worden om cursussen, trainingen en bijeenkomsten over de hele wereld te bekijken en je hiervoor op te geven.

Project omschrijving

Kuraray blijft het groeipad volgen, en de inzet voor het creëren van een unieke storeview voor elk land is in volle gang. Het initiële project onder het technisch beheer van Bold Commerce heeft zich dan ook gericht op een snelle en succesvolle lancering van de storeview voor Brazilië. Dit is slechts het begin van een grotere visie om wereldwijd een gepersonaliseerde winkelervaring te bieden, waarbij elk land zijn eigen storeview krijgt.

Om de prestaties van elke storeview op het hoogste niveau te houden, voeren we periodiek SEO-checks uit voor elke storeview. Tijdens deze controles analyseren we de SEO-aspecten en passen we, waar nodig, aanpassingen toe om de vindbaarheid, pagespeed en ranking te verbeteren.

Wat Kuraray uniek maakt, is het eenvoudige bestelproces. Je betaalt niet rechtstreeks aan Kuraray. In plaats daarvan worden de orders direct doorgestuurd naar de door jou gekozen distributeur, die je zelf kunt kiezen. De betaling gebeurt vervolgens direct aan de distributeur. Kuraray fungeert als de schakel die dit soepele proces mogelijk maakt, zonder directe transacties met de klant.